Dnes 21.5.2018 má svátek:        zítra:     

Články

« Seznam

Zkusme hrát podle pravidel

16.12.2009

Nevím, jestli má někdo sílu a moc tohle zastavit nebo alespoň zmírnit. Tohle osočování a napadání! Řekl bych to tak: Pojďme každý dělat to, co umíme.
Nechme učitele učit, starosty starostovat a nás třeba vyrábět.
Mám pocit - a použil bych sportovní terminologii - když se nedej Bože nepovede zápas, tak najednou máme 10 milionů trenérů a každý ví, jak by to udělal lépe.
Zkusme se tedy každý starat co nejlépe o svoje "hřiště" a hrát fair play.

Libor Bobo Fréhar


Komentáře

.............

17. prosince 2009, 19:05:44

Hrajeme fair play.

17. prosince 2009, 20:20:18

Nemáte šanci pane Fréhare tohle zastavit, VY jste s tím začali.Neradi slyšíte kritiku druhých lidí, stále jste se vychvalovali a druzí vám DALI NA FRAK!!
Vy jste začali rýpat do OB a paní Fréharová se začala vychvalovat, jak je dobrá učitelka.Konečně se dovídáme o věcech, které jsme ani nevěděli.

Michal Míča

17. prosince 2009, 22:44:49

Zeptat se a chtít nějaké zdůvodnění na OÚ od VOLENÝCH zastupitelů obce, to patrně považujete za „rýpání do OB“. Slyšel jste někdy něco o demokracii a právu na informace?
A tady vám ocituji úvodní slovo starosty, které bylo dosti dlouhou dobu na první stránce klopinského webu: „Petice a požadavky na podporu paní Mgr. Fréharové nebyly akceptovány, jelikož z uvedené petice vyznělo dobré hodnocení paní učitelky. Bylo by velkou chybou dobrého učitele zasypat úkoly a povinnostmi , které má zajišťovat ředitel školy.“ Nevím, jestli jsem to dobře pochopil, ale podle mě tady i pan starosta natolik chápe Lenčiny kvality, že ji raději neudělal ředitelkou, i když konkurz vyhrála. No, má na to právo.
Vám ti Fréhaři ale musí ležet v žaludku……….

Naďa Urbášková

18. prosince 2009, 14:27:24

Pane či Paní anonymní jste k smíchu.Kdo dostal na frak jste jen vy, co nepřijmete skutečné připomínky.Protože jak již admin psal, kdyby hráli jako Vy nefér, tak by tyto příspěvky byly smazány a tak jako na stránkách obce, kde by jste zaslali své připomínky a z nich by se uveřejnily jen ty, které jsou přijatelné.A paní Fréharová vyhrála konkurz, což je známka toho, že dobrou učitelkou je a nezáleželo na tom ale nic, jelikož rozhodující slovo jak již napsal pan starosta ,měl on sám .Tohle Vám asi nedochází.Prostě se cítíte být ohroženi, ale nechápu čím.Jednodušší by snad bylo, kdyby jste tady napsali, že nesnesete nic co není pod záštitou obce.A Pokud paní Lído píšete OB, nevím co to znamená(no nechtějte ani vědět co mě pod tou zkratkou napadlo), ale obecní úřad se píše OÚ.A JAK JSEM JIŽ PSALA, JSOU ZDE TŘI TÁBORY....ti co diktují, další co raději mlčí a další co mají rozum tam kde má být,nebojí se a dokáží se pod svými příspěvky i slušně podepsat.Jsem nestranná, ale zášť a obviňování slušných lidí nesnesu.

Naďa Urbášková

18. prosince 2009, 15:15:23

To co teď napíši snad pochopí i primitiv.Je naše obec Noemovou archou, kde má místo jen pár lidí a ostatní musí být hozeni přes palubu? Uvědomte si, že jsme všichni součástí této obce a je přece jedno, zda občan má titul či nikoli, či zda je majetný nebo chudý, zdráv či nemocen......všichni tu máme právo ŽÍT!

Pít

18. prosince 2009, 16:29:49

A paní Urbášková a vy se řadíte do kterého tábora.Stím rozumem??????Ha,ha,ha.

Naďa Urbášková

18. prosince 2009, 17:48:43

Nejsem hlupák pane Píte!Mám svůj názor a pokud budete ho chtít říci do očí, nemám problém.

Pít

18. prosince 2009, 17:57:39

hmmmmmm

Naďa Urbášková

18. prosince 2009, 18:07:47

Pokud se nebojíte, dávám Vám tímto na vědomí si říci vše z očí do očí.Co vy na to?Byl by to nejjednodušší způsob konzultace.Teď se ukažte!

pít

18. prosince 2009, 20:29:21

Líbi se mi co napsal pan Fléhar a když se to bude dodržovat z obou stran,tak bude všechno o.k Je škoda ,že tolik pěkných akci v KLOPINĚ SE děje a my si to budem vyčítat.Ale ruku na srdce,je to z obou stran(můj názor).Třeba se to změní.

Libor Fréhar

18. prosince 2009, 20:36:57

Děkuju,snad už konečně někdo pochopil,že to byla výzva ke smíru.

18. prosince 2009, 21:23:18

Podle pravidel se dá hrát tehdy , a to se opravdu opakuji po pitovy.Když se zúčastni strany obě.Když se přestane odpovidat na narážky, a dávat podměty k nim.Když se přestane shazovet špina(jak na starostu,školu-ale i na KLOVEL)
Tuto hádku rozpoutala kritika školy, a zdálo se že již není ven.I já jsem pochopil, že toto by nemělo konce(a upřímě už mě ani nebaví se pořád hájit).
Omlouvám se ale za to, že se stejně nepodepíši, protože vím že by jsme se mohli znovu dostat do křížku.Ale je pravdou za kterou si stojím že svalovat vinu na ostatní je také nefér.Přiznávám že jsem se někdy neudržel a napsal jsem i to co jsem neměl.Ale byl bych vděčný kdyby jste smazali komentář z 19:34:13h.Děkuji a budu se snažit udržet až něco zase napíši.Na obranu ale přiznávám že v sobě nemám chybu jen já.Někdo to již možná uhodl ale jsem to já .............
Nebudou podměty nebudou narážky, i když vím že se to nedá úplně smazat, přesto bych byl rád kdyby jsete na mě alespoňťrochu zapoměli.
Děkuji ale slibuji JEŠTĚ SE UKÁŽI!!!

Naďa Urbášková

19. prosince 2009, 06:23:42

Pana anonymní(?!),jsem ráda, že jste přiznal svoji chybu.Dělá ji každý, ale ne každý ji dokáže přiznat. Jsme lidi a máme si své názory říkat přímo do očí.A co se týče školy, myslím, že prvotní chyba byla jinde.První vyjádření přišlo na stránkách obce což jistě víte.Taktéž paní Fréharová se vyjádřila a já v tom neviděla nic špatného.Špatné bylo to, že se posuzuje práce učitelky zde.Na to jsou třídní schůzky a pokud vím, školní inspekce chodí pravidelně do hodin posuzovat práci a přístup k žákům.Pokud ta neshledala závažné problémy, pak bylo zcela zbytečné zde o tom diskutovat.Budeme jistě všichni rádi, když se každý zapojí a přispěje něčím, co může být přínosem pro VŠECHNY.A to třeba i humornou povídkou ze života......proč se nepodělit.Vždyť ten život je sám o sobě těžký, tak proč si ho ještě ztěžovat. Děkuji moc a budu se těšit, až tu budu číst tyto stránky obohacené plnohodnotnými příspěvky.Přeji Vám osobně KRÁSNÉ VÁNOCE!

.............

19. prosince 2009, 11:11:37

Napsal jsem sem že se omlouvám, ale jak vidím i přesto jste mi naznačila pouze mou chybu.To se mi opravdu nelíbí.Takže vám slibuji že si pár svých komentářů ještě pro sebe nenechám.KRÁSNÉ VÁNOCE!!!

.............

19. prosince 2009, 11:12:20

Chyba nebyla jen ve mě!!

Naďa Urbášková

19. prosince 2009, 20:49:31

Je vidět, kde rozum zůstal stát.Nenapadejte Klovel a hlavně lidi co dokáží udělat více i pro druhé a ze svého.Právě jsme se vrátili z Olomouce a můžu říci, že bylo fajn vidět lidi, kteří se skvěle bavili a neřešili nic.Pokud Vám tohle nestačí, pak si o mě myslete co chcete, ale tyhle lidi už nechte žít!Nezaslouží si kritiku, protože oni neřeší to co vy.Kdo, kde a s kým!

Administrátor

19. prosince 2009, 22:21:37

Byl smazán komentář z 18. prosince 2009, 19:34:13, na žádost jeho anonymního autora.

.......

27. února 2010, 17:50:59

V Klopině se v sobotu koná maškarní karneval pro dospělé, tak přijít..

.......

1. března 2010, 16:00:28

Ale že se vás na akcích které jste nepořádali vy objevilo že...........no jen tak dál, aby potom někdo vůbec věděl že nějaký KLOVEL vůbec byl že......

Michal Míča

1. března 2010, 17:08:45

Jo ono to bylo povinný jo? To mi ale nikdo neřek.... :-)
Jestli ono to nebude tím, že tady z KLOVELu skoro nikdo nebyl, že.....

1. března 2010, 18:29:05

A mohu se zeptat? Jakou naléhavou akci měl KLOVEL v sobotu a neděli??

+++++

1. března 2010, 19:43:05

Sobotního maškarního karnevalu jsem se nezučastnila,takže nemůžu posoudit jaký byl.Co se však týče dětského maškarního karnevalu,tak to opravdu nemám slov.Byla to hrůůůza.Kéž by si někteří vážily těch,kteří podobné akce organizovaly.Nejsem členem KLOVELU ani jiné organizace.

Barbora Drlíková

1. března 2010, 21:52:03

Já jsem na sobotním maškaráku byla :) i když to nebyla akce Klovelu! ale nechápu jak můžete mluvit o nějaké účasti a neúčasti, když se akcí Klovelu Vy (.......) také určitě nezúčastňujete. Žádná z takových akcí není povinná tak nechápu co zase řešíte. :) Toť můůůj názor :)

---- ------ ----- --

2. března 2010, 15:27:00

Dětský maškarní karneval hnus na to, že na plakátě bylo tolik složek např.hasiči,obecní úřad,mateřská školka a základní škola tak to bylo dost ubohé ani jedna složka s dětma tam nedělala nic kromě agentury ,kterou jsi tam na chvíli pozvali.Nevím proč to nedělala jen škola jako každý pod vedením p.Fréharové nebo to nechtěla dělat?

kuk

2. března 2010, 16:03:01

Byla jsem na maskarnim plese a velice se my tam libilo i detsky maskarni byl velice pekny komu se tam nelibilo mohl odejit ,ale ucast lidi byla velka a nikdo neodchazel ba naopak jsme se vsichni pobavili

2. března 2010, 16:51:24

Pokud vím tak to, že maškarní karneval dělala škola bylo předem dané.Hasiči se pouze nabídli s pomocí.A když už rozvíjíte řeč kde byl zbytek ze ZŠ Klopina tak to hledejte odpověď jinde. Myslím si, že v ZŠ není pouze ředitel, ale školu tvoří i vychovatelka a především učitelka!!! A ti tam nebyli. Ale nekritizujte snahu ostatních, když jste se ani neobtěžovali přijít a kdo chtěl mohl odejít.....Že +++++++!!!!!
A jestli si myslíte že bez vás to nejde ---- ------ ----- -- a taky bez vás +++++ tak jste se zmýlili!!!!!
Vaše akce také nejsou bezchybné a to si přiznejte......

Matěj

2. března 2010, 17:16:47

Chtěl jsem se zeptat. Když už píšete záznamy z rozhlasu, tak proč jste nedopsali i pozvánku na maškarní karnevaly, kterou mimo jiné pan starosta také hlásil.
Tak si hrajte fair-play a podvádějte si při ní!!!

Andrea

2. března 2010, 17:24:01

Chtěla bych ještě dodat, že když máte akce vy Klovel, tak Vás taky nikdo nekritizuje! Pokud dobře vím, paní Fréharová byla na Vysoké a toto byla akce všech především ZŚ A MŠ Klopina,mohla se zúčastnit vzhledem k jejím zkušenostem s pořádáním různých akcí, ale její iniciativa končí tam , kde začíná akce obce a hasičů!!!!!!Na konec chci napsat, že vím z určitých zdrojů, že z těmito akcemi končí z osobních důvodů - rozpory mezi OÚ Klopina a ZŠ Klopina!!!

Administrator

2. března 2010, 17:50:43

Pokud si rozkliknete aktualitu z 25.února 2010
- Přidána stránka Rozhlas, je tam mimo jiné napsáno, že nejsem schopen každé hlášení zachytit. Tato rubrika by spíše patřila na obecní stránky, ale bohužel, na tento dotaz nebylo zatím reflektováno.
A pokud si přečtete úvodní stránku, kdokoli může poslat jakoukoli aktualitu nebo pozvánku, velmi rád ji přidám na stránky. Ohledně maškaráků mě nikdo s ničím nekontaktoval.

2. března 2010, 18:09:32

Pokud vím v Šumperku a jiných městech Vám také na internet nedávali vše.Např:Ve městech lidé, kteří nejsou doma si musí zařídit důležité info na mobil!! Plno lidí počítač nemá, takže né všichni si to tam stejně přečtou. Nejsme zas tak velká obec, aby si sousedé neřekli co se v obci bude dělat, kdo rozhlas neslyší má vývěsku, na které jsou důležité informace vyvěšeny!!! Stejně píšete z hlášení jen to co se Vám hodí!!!

Master

2. března 2010, 18:26:54

Už mě tyto stránky celekm ani nebavý číst! Můžete mi pane administratore říci z jakého důvodu jsou založeny tyto stránky? Aby se tu lidé strapňovali svými nepříliž chytrými řečmi a záviděli si vydařené akce a pak si je navzájem shazovaly? Viz kochfasterová......
Myslím si, že tyto stránky jsou rozděleny ba sloučeny Jako Klovel. Čili jak občané Klopiny tak občané Veleboře a Klovel z důvodu přátelství mezi obcemi, vzájemné výpomocí a vzniku nových přátelských vztahů. Nebo se snad mýlím??? Tudíž bych žádal o vymazání těchto komentařů a všeho co tu nemá být.. A aby se ti co tu spamují nesmysli vzpamatovali a táhli za jeden provaz.. Jinak Vás prosím o jíná opatření což jsou: Blokování ip adresy při vztupu na tyto stránky těm co se neumí chovat ba, když to bude nutné jejich uplné smazání nebo předělaní názvu Klopina vs Veleboř. S heslem kdo je lepší? Protože zatím o nic jiného nejde! Děkuji za vyjádření..A důkladné zamyšlení všech co tyto stránky navštěvují.

Administrator

2. března 2010, 18:27:27

Tady se člověk fakt nezavděčí, myslím to dobře s tím rozhlasem, pokouším se informovanost někam posunout, ale každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, co?
Další komentáře k tomuto bodu považuji za marné....

Andrea Kochwasserová

2. března 2010, 18:54:00

Pro Mastera asi Vám hodně ležím v žaludku že, pro příště píši se Kochwasserová.

Master

2. března 2010, 18:59:13

Jako důkaz toho, že jsem sem psal v dobrém slova smyslu se omlouvám paní Kochwasserová za zpletení příjmení už se nebude opakovat......

Michal Míča

2. března 2010, 18:59:17

Chtěl bych uvést pár informací na pravou míru: maškarák v minulosti pořádal Sokol, nikoli ZŠ, s tím, že program realizovali učitelky a lidé kolem nich, kteří dneska vesměs tvoří základ sdružení KLOVEL. I letos tito lidé nabídli, že zrealizují program, ale byli odmítnuti. Toť strohé faktum.
Pokud budete číst pozorně, tak zjistíte, že z KLOVELu tady nikdo nic negativního na maškaráky nenapsal. Bára jen psala, že tam byla a já jsem reagoval na poznámky o neúčasti a dotazy kolem rozhlasu. A komentátor Andrea není Andrea Kochwasserová. Lidé z KLOVELU se pod své příspěvky podepisují celým jménem, na to se snažím i dohlížet a udržovat tak pokud možno jakýsi standard.

.......

2. března 2010, 19:04:48

Pane administrátore já neřekla, že musí být bod o maškarním karnevalu, ale tyto věci byli hlášeny naráz. A myslím si, že i ten třetí bod se zachytit dal. Vždyť to byli dvě věty navíc.

.......

2. března 2010, 19:14:21

a až zase něco nelíbivého napíši tak se zase podepíšete jako administrátor. Já jsem pouze podotkl, že se ty dvě věty navíc pochytit. Právě to že jste neoficiální stránky, tak by jste o tom měli napsat, ale to vy nemůžete protože jste tam nebyli( až na pár vyjímek ).
A atakovali jsme na komentář
+++++
1. března 2010, 19:43:05
Sobotního maškarního karnevalu jsem se nezučastnila,takže nemůžu posoudit jaký byl.Co se však týče dětského maškarního karnevalu,tak to opravdu nemám slov.Byla to hrůůůza.Kéž by si někteří vážily těch,kteří podobné akce organizovaly.Nejsem členem KLOVELU ani jiné organizace.

A taky

---- ------ ----- --
2. března 2010, 15:27:00
Dětský maškarní karneval hnus na to, že na plakátě bylo tolik složek např.hasiči,obecní úřad,mateřská školka a základní škola tak to bylo dost ubohé ani jedna složka s dětma tam nedělala nic kromě agentury ,kterou jsi tam na chvíli pozvali.Nevím proč to nedělala jen škola jako každý pod vedením p.Fréharové nebo to nechtěla dělat?

A zrovna v tomto článku se píše o tom, jak to bylo lepší před rokem, dvěma..........

A pro pana Maestra: Můžete to nechat smazat ale asi ještě nevíte co jsou to drbny......
opravdu si myslíte že to skončí?????

Master

2. března 2010, 19:21:13

Když jsem takový jako Vy nebudou zbytečně psát a nebudou dělat rozbroje mezi druhými a toto téma dá administrator .lock
Tak ano myslím,že se dá tato vypjatá situace dát pod kontrolu..
A taková maličkost Maestra píše Master- z Aj Mistr

.......

2. března 2010, 19:21:54

A ještě jsem chtěl....
Nepátrejte kdo jsem, ale nepodezírejte p. Zdráhalovou. Jen z úcty z ní tu píšu. Znám ji, ale nechci aby jste si mysleli, že .......
No tím směřuji tam, že se mi doneslo, že .....je právě ona. To je stejné jako kdybych řekl, že *****je Karel Gott a vy víte že není. Děkuji, že se mi toho nadále nedonese.

Administrator

2. března 2010, 20:12:03

Dobrá, ještě jednou se vrátím k rozhlasu. Stojím si za tím, že 23.2. byly v hlášení pouze dvě věci, které jsem uvedl. Další hlášení jsem nezachytil a pokud v nich byly přidány ještě pozvánky na maškaráky, nejsou tam napsány, protože jsem je neslyšel, nikoli proto, že by to byl záměr. Domnívám se, že tady dochází k nedorozumění a pokud to někoho urazilo, omlouvám se. Pro tyto případy jsem sepsal Kalendář událostí, kde jsou všechny akce uvedeny. Respektujte prosím to, že v rámci času, který stránkám mohu věnovat, není v mích silách být absolutně aktuální, i když se snažím.
A co se týče toho, že se jednou podepisuji jako Administrator a jednou jako Michal Míča? - pokud se jedná o systémové věci kolem stránek, podepisuji se jako Administrator, pokud vyjadřuji své osobní názory, podepisuji se jménem.
Pokud někdo ještě netušil, že jsem jedna osoba, apeluji na pozorné sledování stránek a prosím, aby si přečetl úplně první článek tohoto webu.
Michal Míča

Naďa Urbášková

3. března 2010, 09:30:43

Míšo, pokud jsem četla dobře, tak se Vám divím, že jim jasně nedáte najevo, že mohli tyhle pozvánky přes Vás zde uveřejnit. Je zde uvedema e-mail adresa na administrátora a myslím si, že by jim bylo zcela vyhověno. Pro Kritiky:Hledáte milí kritici na všem co je pod záštitou Klovelu opravdu vše, jen zamést by si měl každý z Vás na svém prahu nejdříve a pak kritizovat.A zda se akce vydařili či nikoliv, není přece dne bez mráčku a tohle v životě bývá, ne vše se zdaří a ne každý má čas přijít na akce, což musí každý z Vás zcela pochopit. Zdá se, že lidský rozum v naší obci zcela schází. A také co vyžadujete po lidech jenž neustále napadáte a vyhrožujete jim, že Vás podpoří? Nikoliv, vy sami nemáte ohled či radost z úspěchu druhých, ale každý neúspěch či nesmyslná kritika je pro Vás zábava. Tak je to tady a tak to v naší obci chodí, zášt, pomluvy, podrývání či udávání je zde na denním pořádku. Jděte do sebe, je opravdu čas na změnu všeho dění!

Master

3. března 2010, 16:28:19

,,Jen zamést by si měl každý z Vás na svém prahu nejdříve a pak kritizovat.,,
Heh tato věta mě celkem dostala, protože kdyby si měl každý zamést před svým prahem, tak vy by ste to nevymetla ani za 100let:D....

,,ne vše se zdaří,, Bohužel aspoˇn pro Vás, nám se akce podařila v podstatě dost lidí a pro ty které to bylo(děti) se pobavily také..

,,každý neúspěch či nesmyslná kritika je pro Vás zábava,, Napodobně a s pomluvami bych byl radši potichu...

,,Zdá se, že lidský rozum v naší obci zcela schází.,,
Ano to s Vámi plně souhlasím, ve Vaší obci...I když se najdou i lidé s rozumem, ale nebojte se tam se Vy neřadíte..

,,Jděte do sebe, je opravdu čas na změnu všeho dění!,,
A bonbonek na konec: Rada, být Vámi nepíšu sem, nevyjadřuji se jak veřejně, tak spamem zde..
Jinak přeji pěkný den a příjemné zametání...

Naďa Urbášková

3. března 2010, 16:52:21

Milý Mastře, tedy mistře. Pobavil jste mě opravdu tak dokonale. Co víc Vám k tomu říci,jen že mě znáte asi z těch hopodských drbů, ostatně to je zde zvykem. Pro Vás mám opět jako jsem to nabídla dalším kritikům zde dobrou nabídku.Což takhle si to říci do očí!!!! Budete opět tím hrdinou co si tu jen pod nickem otvírá pusu na špacír, ale ve skutečnosti jste strachy bez sebe.Nu , čekám na vaše hrdinné vyjádření. Pak uvidíme kdo je ubohý, kdo si má mést před vlastním prahem či komu schází rozum.

Naďa Urbášková

3. března 2010, 16:53:56

A jinak pane mistře v urážení.........my Vám dali sponzorský dar na Vaši akci. Takže asi to není jak to vidíte vy.

Starousedlík

4. března 2010, 19:13:54

Vážení pisálkové a ti druzí,
myslel jsem si, že se nebudu nikdy zaplétat do nesmyslných článků na internetu s pochybnou aktivitou, za kterým jsou velmi promyšlené důvody.
Musím reagovat nad rozpoutaném kritizování"Maškarního karnevalu", který zvedá i nestraným žaludek.
Jak může někdo kritizovat aktivitu lidí, kteří ve svém volnu na úkor rodiny konají a nečekají na odměnu.Odměna se jim, ale dostala od lidí, kteří pro své okolí a obec nikdy nic nevykonali.
Nejde jim o hodnocení akce, ale o rozpoutání nevraživosti mezi občany a narušit klidný život v obci, který z popudu tří rodin v obci nabral takových obrátek.Doporučuji všem, IGNORUJTE tyto rodiny, izolujte je od všeho kde chtějí konat a škodit.
Vždyť jste ještě nepochopili, že jde o "Počestné pany a trefné husy"Neuvádím své jméno, protože nechci abychom jsme si dále dopisovali!!!

Lenka Kovářová

4. března 2010, 19:55:48

Proč jsem píšete jen pod různýma přezdívkama z čeho máte strach vždyt každý má svůj názor a může ho říct.To , že se tady podepisujete pod přezdívkami je ubohé. Říci nějakou kritiku a pak se schovat za přezdívku tomu říkám hrdinství.Nejsem sice z obce, ale sem tam si to tady přečtu a nestačím se divit.

Naďa Urbášková

4. března 2010, 20:10:53

Kritika na dětský maškarní karneval byla zde dána anonymním pisatelem, nikdo z Klovelu tuto akci nehanil a ani neměl zapotřebí to dělat , ba spíše je třeba lidi kteří něco udělají pro druhé a bez odměny , pochválit a ne hanit.Já tu uvedla, že není den bez mráčku a že ne vše se může zdařit......ale 100 lidí, 100 povah či názorů.Podle mého je každá akce přínosem pro občany a nikdy se nemůže očekávat, že všichni budou zcela spokojeni.

Romana Tomášková

6. března 2010, 10:58:19

Ráda bych reagovala na některé názory ohledně pořádání dětského maškarního karnevalu. Souhlasím s paní Urbáškovou, že je třeba lidi,kteří něco udělají pro druhé ve svém volném čase, pochválit a ne hanit.Tak proč se tedy v Klopině neměří stejným metrem pro všechny? Už 10let tu nebydlím, ale strašně ráda se sem vracím, hlavně proto, že to tu v posledních letech žije. Je to úžasné, co vše dělají lidé z Klovelu na úkor svého vlastního volného času a moc jim fandím. Samozřejmě i hasiči a obec se na druhé straně snaží v poslední době,více než jindy,něco pro lidi organizovat-je to jen dobře.ALE maškarní karneval se jim podle mého názoru opravdu nepovedl. Ze své vlastní zkušennosti vím, co je to za dřinu vymyslet,připravit a zorganizovat takovou akci pro děti, aby jim bylo nabídnuto tolik různé zábavy, že se nebude nikdo nudit.Pozvat si agenturu s jednou paní, která svůj úkol pobavit, zaměstnat a zapojit co nejvíce dětí do her a soutěží nezvládla, to asi nebyla nejlepší volba. Za to, co předvedli bych se styděla vzít si peníze.Bylo to vidět i na nevalném zájmu dětí. Lidé, kteří tuto akci tentokrát organizovali měli snad dobrý záměr, ale určitě si s přípravou moc velkou hlavu nedělali. Takže ano, snahu cením, jsem ráda, že tu karneval byl i letos, ale klaním se těm, kteří v minulých letech předvedli, že tyto akce pořádají bez nároku na odměnu, bez nějakých postranních úmyslů(ať politických či jiných), jen pro lidi a radot z toho vidět, že se všichni bezvadně baví-a mají to promyšlené do posledního detailu.
Pro Starousedlíka, nejde mi o rozpoutání nevraživosti mezi občany, jde o můj nestranný názor, za který se nestydím. Lidé typu Master a další, by se měli zamyslet, jestli sem jejich narážky a útoky(tady už nejde o zdravou diskuzi) patří či ne.

neznámí

7. března 2010, 16:24:36

Musím reagovat na téma dětský maškarní karneval ,i když jsem se nechtěla vůbec zapojit.Celé roky dělal maškarák SOKOL Klopina ,v čele s Lenkou Fréharovou a musím říct-velice kvalitně.Před časem si tito lidé založili spolek KLOVEL a zase mají velký úspěch na všech vystoupeních, ať na plesech ,nebo organizacích zábavy pro děti.Na všech akcích KLOVELU ,je každé dítě osobnost a nikdo nestojí stranou což se o maškarním karnevalu 28.2.2010 říct opravdu nedá .Agentura, která si nechala zaplatit za tu trapnou paní co poletovala po parketě a hulákala do mikrofonu ,by se měla stydět a ne aby starosta za ten trapas ještě děkoval .Organizátoři by se měli stydět a ne ještě osočovat ty co tam vůbec nebyli. Kde byl ředitel školy, tak preferovaný? To není jenom o tom stát s pivem ve vestibulu a prodat tam pár sáčků cukruví .To je naprosto o jiné práci !!!Proč nemohl zase tuto akci dělat SOKOL ,nebo KLOVEL? Myslím si že hodně lidem je naprosto jedno, kdo je pod tím názvem podepsán. Největší problém s tím má pan Pospíšil a pan starosta,kteří nemohou přenést přes srdce ,že za lidmi s KLOVELU stojí většina lidí a ze všech sil jim fandí.Udělat zábavu pro děti a všechny zaujmout není lehké a proto vzdávám hold Lence Fréharové , která do těch akcí zapojila celou rodinu a lidi kolem sebe.Však na to Libor Fréhar těžce doplácí,protože pan Pospíšil si na vždycky něco najde ,jako v ten pátek ,když chtěl odjet na Vysokou dostal trest,nařízených 8hod.přesčas pod pohrůžkou vyhazovu. V Klopině se úspěch za žádných okolností neodpouští ať je to v zábavě ,nebo osamostatnění v práci.Také hold patří hasičům, ale vžádném případě obecnímu úřadu.Odpovědnost za tuto akci nekončí zapůjčením kulturáku.Proč neuvádím podpis? Až bude v obci u moci někdo naprosto jiný ,včetně ekonomky ,klidně se přihlásím .Dnes to bohužel nejde mohlo by se to vymstít až do pátého kolena. Nejsme nikdo členem KLOVELU ani jiné organizace.Všem z KLOVELU handím!!!
neznámí

R.Smolková

8. března 2010, 18:36:07

Milá Dano,
já starostovi podle Tebe o neudržované aleji k myslivecké chatě nic neříkala. Takže příště až si o mně zase něco budeš vymýšlet, přijď mi to nejprve říct do očí, jestli to ještě dokážeš. Tehdy nás tam poslal starosta bez tvého přispění. Za to o kontrole, která tehdy skutečně přijela, pochybuji, že se tu bez Tebe obešla. Když ses po té mně a tehdejší spolupracovnici Milušce snažila namluvit, že ty jsi to udání neměla na svědomí, ani jedna jsme Ti to nevěřily. Dano uvědomuješ si vůbec kolik jsme toho mněli všichni na práci ? To nebyla jedna alej, ale dvě celé vesnice, ale to Tě nezajímá, že? Ty nechceš vidět, kolik se toho udělalo a jakjsme se všichni nadřeli. Ty jenom hledáš chyby, kde co pokritizovat. Ať jsme dělali na Veleboři nebo v Klopině, vždycky se našla spousta lidí, kteří nám naši práci pochválili a to byla pro nás ta největší odměna. Ty jsi však mezi ně za celé dva roky nikdy nepatřila. Jak už jsem napsala, jenom chodíš a kritizuješ. Tímto urážíš nás všechny co jsme u obecního úřadu pracovali. Mněla by ses nám omluvit, protože tohle jsme si nezasloužili, po tom všem co jsme pro obě vesnice udělali. Pokud se jedná o starostu, tím že se nebrání útokům takových hnidopichů jako jsi Ty, dělá podle mě velikou chybu. A tak tu chybu budou muset za něj napravit jiní a já budu s radostí a otevřeně jedna z nich. Já totiž, za ty dva roky co jsem pod ním pracovala, poznala kolik toho pro naše obce dělá . Je mi jasné, že se nikdy nemůže zavděčit všem, tak jak by to mnělo být jasné každému soudnému člověku. A , že chybuje? Ale to my všichni. Tedy kromě Tebe milá Dano ….
Tvá teta .

TOPlist